Stock Opening Time

07:00 - 18:30

Email Us

otec@otec.cz

Call Us Anytime

+420 235 001 500
SIGN IN

Mobilní aplikace začaly hrát významnou roli

10. dubna 2018 9:04

placeholder

Mobilní aplikace začaly hrát významnou roli v logistice a přepravě zboží, segmentech, které na to léta čekaly. I naše společnost vyvíjí aplikace, které slouží primárně k co nejefektivnějšímu, nejrychlejšímu a nejpřesnějšímu doručení vnitrofiremní informace nebo pomáhají uskutečnit ostatní firemní procesy. Segment přepravních služeb se za poslední roky hodně zprofesionalizoval, a tak v něm prakticky nenajdeme žádnou velkou společnost, která by svým zákazníkům nenabízela možnost zpracovávat objednávky z mobilního telefonu. Většina z nich to umožňuje prostřednictvím vlastní aplikace, ve které lze vše snadno odbavit. Díky sledovacímu číslu získává odesílatel okamžitý přehled o tom, kde se zásilka aktuálně nachází, kdy se očekává její doručení, případně o jiných důležitých událostech jako jsou celní odbavení, zdržení a podobně. Zákazník má možnost pružně reagovat a třeba informovat příjemce, kdy zásilku může očekávat, čímž výrazně zvýší úspěšnost doručení.

Mobilní aplikace pro logistické potřeby slouží k přímé práci se službami společnosti a jejich objednávání a sledování. V těchto mobilních aplikacích je cíl jednoznačný – usnadnit proces vedoucí k uskutečnění objednávky. Díky tomu může zákazník vyřídit přepravu například na pracovní cestě, při čekání ve frontě či na jiných místech, zkrátka vždy pohodlně přímo v zařízení. Tento model využívají společnosti, které mají pevné opakující se pracovní postupy. Objednávky se již nemusejí přesouvat z oddělení na oddělení v papírové formě. Zákazníkům s chytrým telefonem se otevírá možnost sledovat zásilky v reálném čase, ale také vidět jejich převzetí adresátem, což je v některých odvětvích podnikání vyžadováno. V přepravním průmyslu se mobilní aplikace uchytily především kvůli rychlým změnám v oboru, jako byly změny předpisů, nedostatek řidičů a sílící konkurenční boj. Aplikace pomáhají s dodržováním bezpečnostních a jiných předpisů, snižují náklady a zvyšují spokojenost zákazníků.